Kuuel nädalapäeval Tallinn-Kuressaare
liinil lendava Aviesi regulaarliinide mänedžer Inga Rjazanova ütles, et Estonian
Airi otsus lennud katkestada neid eriti ei mõjuta.
"No ausalt öeldes see meid eriti ei mõjuta," vastas Rjazanova aripaev.ee küsimusele, "loodan, et meie kliendid on jäänud meie klientideks, ja meil on sobivamad ajad hommikul ja õhtul."
Samas möönis Rjazanova, et suvel jätkuks reisijaid nii neile kui Estonian Airile.
Kui Estonian Air orienteerus Rjazanova hinnangul rohkem Rootsi reisijatele, siis Avies veab peamiselt kuressaarlasi. Loomulikult lendab ka välismaalasi, kuid doteeritud lennufirma on populaarne ka Saaremaalt pärit üliõpilaste seas. Nimelt saavad nad omavalitsuse toel viimase hetke pileteid poole hinnaga.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Üliõpilasele maksab viimase hetke pilet 215 krooni," rääkis Rjazanova ja arvestas, et viimase hetke hindu rihtides võib lendamine Saaremaa üliõpilasele bussisõidust odavamgi tulla.
"Inimesed tahavad lennata peamiselt reede õhtul, laupäeval, pühapäeval ja esmaspäeva hommikul," ütles Rjazanova, "need reisid on meil alati täis." Möödunud aasta keskmiseks täituvuseks kujunes 60%, samas oli suvel juhuseid, kus Kuressaare lennuki täituvus püsisnädal aega jutti 80% peal.
"Inimestele meeldiks, kui lennupilet maksaks 100 krooni," kirjeldas mänedžer tingimusi, mil reisijad bussi või omaauto lennusõidu vastu vahetaksid. 50-60protsendilise täituvusega 50kohalist lennukit pidas ta liiga optimistlikuks.
Estonian Air märkis täna, et nad ei soovi tiheda konkurentsi tõttu Tallinn-Kuressaare lende puudutavat statistikat avaldada.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.