• 05.02.08, 15:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Sadam investeerib Paldiski lõunasadamasse 355 miljonit krooni

Täna toimus AS-i Tallinna Sadama nõukogu erakorraline koosolek,otsustati Paldiski Lõunasadama uute kaide rajamisse investeerita 355 miljonit krooni ja Vanasadamas teostada uute laevaliinide vastuvõtmisega seotud parenduslikud investeeringud maksumusega 25 miljonitkrooni.
Tallinna Sadama nõukogu esimehe Neinar Seli sõnul otsustas nõukogu investeerida Paldiski lõunasadama 8. ja 9. kai ehitamisse 355. miljonit krooni. „Sel aastal investeeritakse 200 miljonit krooni ja 2009. aastal ülejäänud 155 miljonit krooni. Paldiski põhjasadamas on palju kaisid, kuid ei ole piisavalt maad kaubavahetuseks. Lõunasadamas on maad, kuid kaisid napib. Otsus kaide arendamiseks tehti juba 2005. aastal. Kui me oleksime otsustamisega veel viivitanud, siis oleksime kaotanud aasta,“ selgitas ta aripaev.ee-le.
Kaisid hakkab ehitama Eesti Ehitus. „Paremustelt teise pakkumise tegi Merko, kuid tema pakkumine oli 56 miljonit krooni kallim,“ lisas Seli.
„Uut kaid on vaja, et rahuldada Kuusakoski vajadusi ja ro-ro vedude mahtu. Ka on kasvuteel autode vedu läbi Eesti,“ selgitas ta, miks sadamat arendada vaja on.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Sadam otsustas investeerida ka 25 miljonit krooni Vanasadamasse. „1. aprillist hakkavad sinna kruiisilaevad tulema ja et selleks valmis olla, tuleb turvanõuete täitmisse investeerida,“ selgitas Seli. Ka hakkab Vanasadamasse sõitma Viking Line’i kiirlaev, millele tuleb sobivad tingimused luua.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele