Umbes kahekümnel laevafirma Viking Line
kruiisi ostnud reisijal ei õnnestunud eile Stockholmis laevale saada, sest seni
teadmata põhjustel oli laev ülebroneeritud.
«See on kahetsusväärselt õnnetu juhtum ja eriti seetõttu, et tegemist oli jõuluajaga,» ütles Viking Line’i esindaja Helena Kneck, kes kinnitas, et ettevõte kompenseerib reisita jäänud inimestele kahjud küllaga, vahendas Postimees Aftonbladet.
10-15 inimesele õnnestus leida koht kruiisile aga 20 inimest pidid jääma kaldale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.