Umbes kahekümnel laevafirma Viking Line
kruiisi ostnud reisijal ei õnnestunud eile Stockholmis laevale saada, sest seni
teadmata põhjustel oli laev ülebroneeritud.
«See on kahetsusväärselt õnnetu juhtum ja eriti seetõttu, et tegemist oli jõuluajaga,» ütles Viking Line’i esindaja Helena Kneck, kes kinnitas, et ettevõte kompenseerib reisita jäänud inimestele kahjud küllaga, vahendas Postimees Aftonbladet.
10-15 inimesele õnnestus leida koht kruiisile aga 20 inimest pidid jääma kaldale.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.