• 10.12.07, 15:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pruuli: loodame, et streiki ei tule!

Go Businõukogu liikme Tiit Pruuli sõnul on nad teinud nii palju kui võimalik, et streiki ära hoida.
„Teame, et paljud meie bussijuhid ei taha streikida. Loodame, et jõutakse enne streki kokkuleppele,“märkis Pruuli.
Kui välismaal asuvad bussijuhtide streigi korral sõidukite rooli ettevõtete juhid, siis Go Busi juhtkonnas ei ole paljudel vastavat luba. „Lisaks paarile pisikesele juhtimisveale on ka praktilise juhtumioskuse puudumine üks meie nõrku külgi,“ naljatas Pruuli. Finantsjuht Jüri Suuroja leidis samas, et libedaga bussi roolimise harjutamine ei pruugi olla parim mõte.
„Ootame, kuhu läbirääkimistega jõutakse. Bussijuhtide tööd peaks väärtustama rohkem, kuid ei nõustuks nõutavate palgatingimustega. Linnavalitsuse esindaja kurtis, et ametnikud ei saa niipalju palka, kui bussijuhid nõuavad, aga samas ametnikud ei lähe Soome tööle ja bussijuhi käes on 100 inimese elu,“ arvas Pruuli.
Go Busi tegevdirektor kohusetäitja Rene Alpius maksaks hea meelega meie bussijuhtidele Soome palka, kui tulubaas võimaldaks. „Sõber veab kruusa, küsib 16 krooni kilomeeter, kulud tal väiksemad ja vastutus väiksem,“ lisas ta.
„Kui keegi ütleb, et bussijuhid saavad palju palka, tulge Tartusse, meil on 30 meest puudu, koolitame ningmaksame koolituse ajal 1500 krooni kuus stipendiumi,paraku keegi ei tule. Go Busi keskmine bussijuht on 58 aastat vana,“ kutsus Suuroja inimesi tööle. Tema sõnul ei näinud keegi ette, mis hakkab Euroopa Liitu astudes juhtuma: parimaid bussijuhid läksid välismaale, tee-ehitusse tulid eurorahad ja veokijuhid saavad kaks korda rohkem palka kui bussijuhid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele