Tänu uuele alusraamile, Murano standardvarustusse kuuluva V6 mootori juures tehtud täiustustele ja uuele teise põlvkonna Xtronic CVT™ käigukastile (variaatorülekanne) on Murano sõiduomadused paranenud, teatas Nissan.
„2009. aasta Murano on tõsine samm edasi ning seda mitte ainult eelmise põlvkonna mudeliga võrreldes, vaid kogu crossover-tüüpi linnamaasturite klassi seisukohast,” ütles Nissan Divisioni asepresident ja tegevdirektor Bill Bosley.
2009. aasta Murano on saanud uue välimuse: esiosa on muutunud laiemaks, sõidukile on paigaldatud lai eesmine iluvõre koos sisseehitatud esituledega. Külgvaates torkavad silma jõulised küljejooned ning 18- või 20-tollised veljed. Tagaosa klaaspindu on suurendatud ning sõiduk on saanud endale LED-tagatuled.
2009. aasta Murano jõuallikaks on 265-hobujõuline 3,5-liitrine DOHC V6, millele lisandub uus käigukast Xtronic CVT™ (variaatorülekanne). Sõidukit pakutakse nii esiveolisena kui ka uue neliveosüsteemiga. Muranol on ka uus alusraam (Nissani D-platvorm) ning uus vedrustus.
2009. aasta Murano varustusse kuulub nupust käivitus, tahavaatekaamera, automaatne iPod®-i ühendamise võimalus, 9-tollise ekraaniga meelelahutussüsteem DVD-mängijaga, 11 kõlariga Bose® audiosüsteem ning täiustatud puutetundliku ekraaniga Nissani navigatsioonisüsteem, mis on häälega juhitav ning võimaldab ühineda reaalajas antava liiklusinfo süsteemiga XM® NavTraffic.
Uus 2009. aasta Nissan Murano jõuab USA müügiesindustesse 2008. aasta jaanuari algul. Siin märgitud spetsifikatsioonid, varustusetasemed ja varustus kehtivad USA turu kohta – Euroopas müügile tulevad versioonid saavad olema sellest erinevad. Euroopas jõuab uus Murano müügile järgmise aasta teisel poolel. Täpsem teave versioonide, hindade, spetsifikatsioonide jms kohta jõuab avalikkuse ette järgmisel aastal.