• 19.11.07, 16:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kender: mina kehtestaks tallinlastele automaksu

Tallinna visioonikonverentsil ütles kirjanik Kaur Kender, et tema kehtestaks automaksu ja teeks uue Tallinn-Tartu maantee ühesuunaliseks.
„Mina olen ise väga automaksu poolt. Olen ka selle poolt, etehitada uus Tallinn-Tartu maantee ühes suunas - Tallinna suunas,“ rääkis kirjanik Kender.
Kender, kes oma vaadetelt on Tallinna pooldaja arvab, et pealinnas on sedavõrd hea elada, et vaatamata asjaolule, et Eestis on kümneid linnu, kus tipptunnil ei ole ummikuid, tulevad inimesed siia ummikuterikkasse linna Tallinnasse.
Arco Vara AS juhatuse esimehe Viljar Arakase sõnul on Tallinnas ummikutega suur probleem. Näitena räägib ta, kuidas tema tuttav käib Stockholmi 150 km kauguselt tööl ja teeb seda kiiremini kui tema. Arakas rääkis, et tuli täna hommikul Tallinna linnapiirist veidi eemal asuvast elamurajoonist kesklinna peaaegu 1,5 tundi.
Tallinna Tehnikaülikooli haldusjuhtimise professori Sulev Mältsemehe sõnul ei ole linnas liikumise kiirus võrreldes 1900 alguse poole Londoniga muutunud. Tema sõnul oli siis sõidukiirus umbes 30 km/h ja on seda ka täna. Kuid ta tõdeb, et ilmselt ei ole see inimeste jaoks morjendav, kuna kümnest autost üheksas istub ainult üks inimene.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele