Tallinna visioonikonverentsil ütles
kirjanik Kaur Kender, et tema kehtestaks automaksu ja teeks uue Tallinn-Tartu
maantee ühesuunaliseks.
„Mina olen ise väga automaksu poolt. Olen ka selle poolt, etehitada uus Tallinn-Tartu maantee ühes suunas - Tallinna suunas,“ rääkis kirjanik Kender.
Kender, kes oma vaadetelt on Tallinna pooldaja arvab, et pealinnas on sedavõrd hea elada, et vaatamata asjaolule, et Eestis on kümneid linnu, kus tipptunnil ei ole ummikuid, tulevad inimesed siia ummikuterikkasse linna Tallinnasse.
Arco Vara AS juhatuse esimehe Viljar Arakase sõnul on Tallinnas ummikutega suur probleem. Näitena räägib ta, kuidas tema tuttav käib Stockholmi 150 km kauguselt tööl ja teeb seda kiiremini kui tema. Arakas rääkis, et tuli täna hommikul Tallinna linnapiirist veidi eemal asuvast elamurajoonist kesklinna peaaegu 1,5 tundi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Tehnikaülikooli haldusjuhtimise professori Sulev Mältsemehe sõnul ei ole linnas liikumise kiirus võrreldes 1900 alguse poole Londoniga muutunud. Tema sõnul oli siis sõidukiirus umbes 30 km/h ja on seda ka täna. Kuid ta tõdeb, et ilmselt ei ole see inimeste jaoks morjendav, kuna kümnest autost üheksas istub ainult üks inimene.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.