Toyota Ameerika noored ja modernsed
linnainimesed on tuttavad sellise margiga naguScion, mida siinpool suurt
lompi ei müüda.
Bränd keskendub noortele, modernsetele linnainimestele, kel raha väga palju pole. Automedia spetsialistid pakuvad viimaste piltide põhjal seda, et kas Toyota on peatselt seda marki tutvustamas ka “vanale maailmale” või toob lihtsalt mõned mudelid sealt Toyota nime all siin müüki.
Fotograafid tabasid Austria Alpidest testimiselt Scioni viimase mudeli XD, mis paistab Euroopa konfiguratsioone saavat. Pakkudes, et Toyota ei vaheta välja mootorit, mida mudelile pakutakse Ameerikas, tuleb auto kapoti alla 1,8 liitrine bensiinimootor. Mingit õiget aimdust pole, millal selle mudeli kohta avalikkus selguse saab, kuid õige koht oleks selleks 2008. aasta sügisene Pariisi autonäitus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
picturegallery.356220c2-5d44-4435-930f-992f3914c001
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.