• 01.11.07, 14:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas Toyota toob USA yuppie'de lemmiku ka Euroopasse?

Toyota Ameerika noored ja modernsed linnainimesed on tuttavad sellise margiga naguScion, mida siinpool suurt lompi ei müüda.
Bränd keskendub noortele, modernsetele linnainimestele, kel raha väga palju pole. Automedia spetsialistid pakuvad viimaste piltide põhjal seda, et kas Toyota on peatselt seda marki tutvustamas ka “vanale maailmale” või toob lihtsalt mõned mudelid sealt Toyota nime all siin müüki.
Fotograafid tabasid Austria Alpidest testimiselt Scioni viimase mudeli XD, mis paistab Euroopa konfiguratsioone saavat. Pakkudes, et Toyota ei vaheta välja mootorit, mida mudelile pakutakse Ameerikas, tuleb auto kapoti alla 1,8 liitrine bensiinimootor. Mingit õiget aimdust pole, millal selle mudeli kohta avalikkus selguse saab, kuid õige koht oleks selleks 2008. aasta sügisene Pariisi autonäitus.
picturegallery.356220c2-5d44-4435-930f-992f3914c001

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele