Riik on Tallinna-Tartu maanteele ette
jäänud eramaa omandamiseks seni kulutanud 4,6 miljonit krooni. Lõplik summa on
alles selgusetu.
Kokku oli maantee laiendamiseks maade sundvõõrandamisse kaasatud neli maaomanikku, kellest kolmega said majandus- ja kommunikatsiooniministeerium ning maanteeamet kokkuleppele, ühega aga käib vaidlus ikka veel.
„Maa võõrandamise üle kellegi teisega ei vaidle. Eelmisest sundvõõrandamisest on jäänud veel õhku üks hinnavaidlus,“ ütles aripaev.ee-le ministeeriumi majandus- ja riigivara talituse juhataja Taivo Linnamägi. Tema sõnul on seni riigieelarvest tulnud ligi 4,6 miljoni krooni sisse arvestatud nii maa maksumus, maakorraldustööde maksumus, notaritasud, riigilõiv ja erakorralise hindamise kulu. Summast on välja jäetud kohtutäituri kulud, kuna üks menetlus kestab siiani kohtus.
Sundvõõrandamise pindalad olid ministeeriumi andmetel 600-1300 m2 piirimail. Kokku omandati Vaida-Aruvalla lõigul tee-ehituseks maad ligikaudu 13 hektarit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.