30. oktoober 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Autoteenindus võttis kliendilt raha olematu vea eest

Kuigi teise firma mehaaniku kinnitusel panid Amserv Pärnu ASitöömehed sinna remonti toodud autole 2500 krooni eest vale diagnoosi, keeldub autoteenindus oma viga tunnistamast.

Pärnumaal Tahkuranna vallas elava Kaido Kuuse hiljuti Hollandist toodud 1999. aasta diiselmootoriga Opel Zafira suri septembri alguses Papiniidu ristmikul valgusfoori all välja ega käivitunud enam, kirjutas Pärnu Postimees.

Päev hiljem otsustas mees viia auto ülevaatusele Tallinna maanteel asuvasse AS Amserv Pärnusse. 4. septembri kuupäevaga Amserv Pärnust Kuusele esitatud arvel seisab, et autole teostati neli ja pool tundi remonditöid ja vahetati pisitarvikuid, mis läks maksma 2535 krooni.

Peale selle seisab arvel, et Kuuse Opelil tuleb välja vahetada kütusepump, starter ja klapikaanetihend. Selle remondi eest küsis Amserv Pärnu lisaks 28 382 krooni. "Maksin selle 2500 krooni ära, aga remont sellise hinnaga oli mulle küll vastuvõetamatu," lausus Kuuse.

Et auto oli vaja siiski korda saada, viis mees oma Opeli Raekülas tegutsevasse väikefirmasse OÜ Remator.Auto ühe tunniga üle vaadanud Rematori omanik Hillar Lillepuu leidis, et Amserv Pärnu mehaanikud on diagnoosiga eksinud: Opeli kütusepump ja starter olid töökorras. Lillepuu leidis, et autol on murdunud kütusepumba ajami ketipingutus, mistõttu oli süüde vale ja auto ei käivitunud, sest kett viskas hambast üle.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077