Tallinna linnavõim peab lähiajal langetama 
otsuse, kas ehitada juba aastaid plaanitud uus trammiliin Lasnamäele ja 
lennujaama Prantsuse firma Systra soovituste järgi või nõustuda odavama 
variandiga, mida pakub trammi- ja trollibussikoondis.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul sõltub otsus paljuski sellest, kas trammiprojekti tarvis saadakse vabariigi valitsuse toel euroraha ning kui kalliks uute liinide ehitus läheb, kirjutas Postimees.
Ta märkis, et rahvusvaheline konsortsium, kuhu kuuluvad Prantsuse firma Systra ning Eesti ettevõtted ETP Grupp ja Hendrikson & Ko, peavad veel sel sügisel esitama linnajuhtidele arvutuse, kui kalliks läheb uute trammiliinide rajamine kesklinnast Laagna teele ja lennujaama.
Mutli sõnul kulgeks Lasnamäe uus trammitee Laagna teelt Gonsiori tänavale ning sealt edasi piki Estonia puiesteed Vabaduse väljakule.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Juba ligi kaks aastat tagasi tehtud arvutuste järgi läheks uue ning praeguste trammiliinidega mitteühendatud moodsa trammitee rajamine kesklinnast Lasnamäele maksma 2,1 miljardit krooni, kuid Mutli sõnul on tõenäoline, et ehitus läheb kallimaks. Euroopast loodaks linn saada kuni 80 protsenti rahast, mis tähendaks, et linna eelarvest kuluks aastatel 2012–2013 valmivale trammiteele ilmselt üle 500 miljoni krooni.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.