Eksklusiivsete autode tabelis on
enimmüüduimaks autoks endiselt Cadillac Escalade.
Arvatavasti võib selle mudeli sealt varsti välja arvata, sest sellest on saamas parasjagu igapäevane nähtus meie teedel ja tänavatel. Miljon krooni maksev hiigelmaastur on saanud üheks lemmikuks ja seda mitmendat kuud järjest. Möödunud kuu oli isegi lahja, sest muidu müüakse seda umbes neli.
Paraku ei leia me tabelist selliseid haruldusi nagu möödunud korral, kus teedele olid lisandunud nii Lamborghini, Wiesmann kui ka Lotus. Peaaegu sama kaliibriga superautosid on nimekirjas vaid kaks, nendeks on Porsche 911 Turbo ja Audi R8. Tõsi, viimast näeme lähitulevikus tabelis üsna palju, sest neid on Eestisse omajagu tellitud. 1,6 miljoni kroonine alghind ei peleta kedagi ja kaunitare tuleb tänavale muudkui juurde.
Porsche 911 Turbo on märksa karmim relv kui R8, seda nii võimsuse kui ka hinna poolest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Müüdud on ka üks Lincoln Navigator. Tegemist on Escalade'i vennaga teisest margiperekonnast hiigelluksusmaasturite vallas.
Ka Alfa Romeo sai sportlike autode müügiga möödunud kuul hästi hakkama ja nüüdseks on meie teedele lisandunud kaks kaunitari Brera ja GT.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.