• 26.10.07, 10:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kallite autode edetabeli liider on luksusmaastur

Eksklusiivsete autode tabelis on enimmüüduimaks autoks endiselt Cadillac Escalade.
Arvatavasti võib selle mudeli sealt varsti välja arvata, sest sellest on saamas parasjagu igapäevane nähtus meie teedel ja tänavatel. Miljon krooni maksev hiigelmaastur on saanud üheks lemmikuks ja seda mitmendat kuud järjest. Möödunud kuu oli isegi lahja, sest muidu müüakse seda umbes neli.
Paraku ei leia me tabelist selliseid haruldusi nagu möödunud korral, kus teedele olid lisandunud nii Lamborghini, Wiesmann kui ka Lotus. Peaaegu sama kaliibriga superautosid on nimekirjas vaid kaks, nendeks on Porsche 911 Turbo ja Audi R8. Tõsi, viimast näeme lähitulevikus tabelis üsna palju, sest neid on Eestisse omajagu tellitud. 1,6 miljoni kroonine alghind ei peleta kedagi ja kaunitare tuleb tänavale muudkui juurde.
Porsche 911 Turbo on märksa karmim relv kui R8, seda nii võimsuse kui ka hinna poolest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Müüdud on ka üks Lincoln Navigator. Tegemist on Escalade'i vennaga teisest margiperekonnast hiigelluksusmaasturite vallas.
Ka Alfa Romeo sai sportlike autode müügiga möödunud kuul hästi hakkama ja nüüdseks on meie teedele lisandunud kaks kaunitari Brera ja GT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele