26. oktoober 2007
Jaga lugu:

Auto, kuhu jäi mu süda - Wiesmann

See oli lõpu algus! Pidin auto tagasi viima! Süda tilkus verd ja aju tumedam pool mõtles, kuhu sellega põgeneda, et keegi mind ei leiaks ega oskaks otsida. Ja siis me saaks olla vaid kahekesi - mina ja Wiesmann.

Nägin kunagi üht välismaist telesaadet, kus esitleti "segast" TVRi ja tema inseneritöö tippu Saksa vastset Wiesmanni. Jah, mulle on TVR alati meeldinud, kuid siis jäi mulle silma see iseäralik, kuid kaunis, nii kaunis sakslane. Alati olen nende ees igatsevalt seisnud, üritades teha väikse lapse kurba nägu lootuses, et mulle antakse ka kommi ja lastakse kas või natuke selle kaunitariga sõita.

Siiani polnud need lootused täitunud, kuid nüüd koitis ka mulle see päev. Mu kartused ning lootused said veel rohkem kinnitusi ja muutusid üheks suureks punaseks unistuseks. Jah, ma olen sõitnud kõige vägevamate autodega ka enne Wiesmanni, kuid selles punases kuues peitus see, mida olin otsinud neist kõigist - kohtuvad armastus autode vastu ja perfektne inseneritöö.

Superilusa klassikalise olemisega kere all on peidus tipptehnoloogia, mis on osaliselt inseneride oma töö ja osaliselt laenatud parimalt sõidumõnu pakkujalt BMW-lt. Sisu on Wiesmannil sama eriline nagu välimuski. Asju on võimalikult palju üritatud ära peita, nagu oleks Wiesmann nende pärast piinlikkust tundnud. Näiteks istmesoojenduse nupud asuvad käetoe sees. Istmed, mis tehakse omaniku mõõtude järgi, on nahkkattega ja erilise vanamoodsa tikandiga. Kõik tundus olevat nii mina kui mina. Kentsakas, kuid stiilne väike uks laseb sisse kerge pugemisega, kuid väljumiseks tuleb omajagu painutada ja kindel liigutuste järjekord selgeks saada, siis läheb kõik juba libedalt. Autol on pagasiruum, kus asuvad spetsiaalsed sahtlid asjade paigutamiseks, et need lahtiselt põrandal olles sõitjatele vastu pead ei libiseks.

Sõita on Wiesmanniga … siinkohal ma neelatan, lihtsalt super. Auto loojad on leidnud vahepealse lahenduse väga jäiga ja poolpehme vahel. Meie tänavatel hammastest plommid lahti ei tule ja samal ajal hoiab auto kümne küünega teest kinni ega lase masinat mingitki pidi libisema. Noh muidugi, kui provotseerida, juhtub nii mõndagi, eesotsas külglibisemisega. Rool on õnnestunud sada protsenti ja annab juhile väga hea tagasiside kõige toimuva kohta. Sind igast küljest kallistavas istmes istudes ja seda rooli hoides tunned, et oled autoga üks.

Mootoriks oli proovisõidukil 4,8-liitrine BMW V8. Natuke olid Wiesmanni inimesed asja kallal olnud ja loonud ka väljalaske, mis laulis laulu, mida tahad kuulda veel ja veel. Jah, autos oli ka suurepärane kallis stereo, kuid keda see huvitab, kui kaks suurt pasunat laulavad sulle tõelist Baierimaa hitti.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee