Yamaha Tesseract sarnaneb esmapilgul ATV ja
quadracer’iga, kuid tegelikult on too sõiduk esimene neljarattaline tsikkel.
Tavalisest mootorrattast vaid natuke laiemat sõidukit kallutab juht pöördel nagu tavatsiklit, kuid samas annavad lisarattad Tesseractile tublisti stabiilsust juurde, kirjutas SL Õhtuleht. Sõiduriista parkides saab juht vedrustuse lukustada ning siis püsib Yamaha toeta püsti. Peale parallelogrammvedrustuse on revolutsiooniline aga ka Tesseracti jõuallikas – vedelikjahutusega V2-mootorit abistab kiirendusel elektrimootor ehk tegu on esimese hübriid-Yamahaga, topeltratastega tsikli seeriatootmist pole Yamaha veel otsustanud.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.