• 23.10.07, 10:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Topeltratastega hübriidtsikkel

Yamaha Tesseract sarnaneb esmapilgul ATV ja quadracer’iga, kuid tegelikult on too sõiduk esimene neljarattaline tsikkel.
Tavalisest mootorrattast vaid natuke laiemat sõidukit kallutab juht pöördel nagu tavatsiklit, kuid samas annavad lisarattad Tesseractile tublisti stabiilsust juurde, kirjutas SL Õhtuleht. Sõiduriista parkides saab juht vedrustuse lukustada ning siis püsib Yamaha toeta püsti. Peale parallelogrammvedrustuse on revolutsiooniline aga ka Tesseracti jõuallikas – vedelikjahutusega V2-mootorit abistab kiirendusel elektrimootor ehk tegu on esimese hübriid-Yamahaga, topeltratastega tsikli seeriatootmist pole Yamaha veel otsustanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele