Eesti Raudteelaste Ametiühingu juht Oleg
Tšubarov ütles täna venekeelse portaali dv.ee online-intervjuus, et ei nõustu
Raivo Varega, kelle sõnul võiks keskendumine Hiinale lahendada Eesti transiidi
probleemid.
Tšubarovi sõnul ei saa Hiina olla Eesti jaoks strateegiline partner. „Hiina geograafiline asukoht on selline, mille puhul peab igasugune raudteeühendus minema läbi Kasahstani ja Venemaa,“ ütles ta.
Lisaks tõi Tšubarov välja, et Eestil ei ole Hiinaga koostöö tegemiseks ka piisavalt vaguneid, et kaupa vedada.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.