Eesti Raudteelaste Ametiühingu juht Oleg
Tšubarov ütles täna venekeelse portaali dv.ee online-intervjuus, et ei nõustu
Raivo Varega, kelle sõnul võiks keskendumine Hiinale lahendada Eesti transiidi
probleemid.
Tšubarovi sõnul ei saa Hiina olla Eesti jaoks strateegiline partner. „Hiina geograafiline asukoht on selline, mille puhul peab igasugune raudteeühendus minema läbi Kasahstani ja Venemaa,“ ütles ta.
Lisaks tõi Tšubarov välja, et Eestil ei ole Hiinaga koostöö tegemiseks ka piisavalt vaguneid, et kaupa vedada.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.