Tallinna munitsipaalpolitsei ameti juhataja
Kaimo Järviku sõnul ei võtaks munitsipaalpolitsei Tallinna parkimise
korraldamisel G4Silt (endiselt Falckilt) tööd ära, kuna nende pädevuses oleks
vaid keelualal parkimine.
„Me ei hakkaks parkimist kontrollima tasulistel parkimisaladel, vaid parkimise keelu alal: kõnniteedel, kollaste joontega märgistatud teelõikudel, haljasaladel ja mujal,“ selgitas Järvik. „Ühisteenused jätkavad nii, nagu nad on seni töötanud.“
Järviku sõnul tegeleb keelualal parkimisega praegu Tallinna transpordiamet, mille kontrolörid korda kontrollivad ja vajadusel valesti parkija tasulisse parklasse pukseerimiseks auto tellivad.
Seda, kas ja kui, siis millal osa parkimiskorraldusest munitsipaalpolitsei kätte võiks minna, ei osanud ameti juht veel öelda. „Võib-olla 1. jaanuarist,“ pakkus ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Võimaluse kohta, et kogu parkimine tulevikus munitsipaalpolitsei pädevusse läheks, ütles Järvik, et enne 2011. aastat ei juhtu midagi, kuna selle ajani on linnal leping AS Ühisteenustega.
Et munitsipaalpolitsei uue koormusega hakkama saaks, on ametil plaanis taotleda paarikümne uue töötaja värbamist.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.