• 19.10.07, 15:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Politsei: hakkaksime kontrollima vaid keelualal parkimist

Tallinna munitsipaalpolitsei ameti juhataja Kaimo Järviku sõnul ei võtaks munitsipaalpolitsei Tallinna parkimise korraldamisel G4Silt (endiselt Falckilt) tööd ära, kuna nende pädevuses oleks vaid keelualal parkimine.
„Me ei hakkaks parkimist kontrollima tasulistel parkimisaladel, vaid parkimise keelu alal: kõnniteedel, kollaste joontega märgistatud teelõikudel, haljasaladel ja mujal,“ selgitas Järvik. „Ühisteenused jätkavad nii, nagu nad on seni töötanud.“
Järviku sõnul tegeleb keelualal parkimisega praegu Tallinna transpordiamet, mille kontrolörid korda kontrollivad ja vajadusel valesti parkija tasulisse parklasse pukseerimiseks auto tellivad.
Seda, kas ja kui, siis millal osa parkimiskorraldusest munitsipaalpolitsei kätte võiks minna, ei osanud ameti juht veel öelda. „Võib-olla 1. jaanuarist,“ pakkus ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Võimaluse kohta, et kogu parkimine tulevikus munitsipaalpolitsei pädevusse läheks, ütles Järvik, et enne 2011. aastat ei juhtu midagi, kuna selle ajani on linnal leping AS Ühisteenustega.
Et munitsipaalpolitsei uue koormusega hakkama saaks, on ametil plaanis taotleda paarikümne uue töötaja värbamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele