Tallinna munitsipaalpolitsei ameti juhataja
Kaimo Järviku sõnul ei võtaks munitsipaalpolitsei Tallinna parkimise
korraldamisel G4Silt (endiselt Falckilt) tööd ära, kuna nende pädevuses oleks
vaid keelualal parkimine.
„Me ei hakkaks parkimist kontrollima tasulistel parkimisaladel, vaid parkimise keelu alal: kõnniteedel, kollaste joontega märgistatud teelõikudel, haljasaladel ja mujal,“ selgitas Järvik. „Ühisteenused jätkavad nii, nagu nad on seni töötanud.“
Järviku sõnul tegeleb keelualal parkimisega praegu Tallinna transpordiamet, mille kontrolörid korda kontrollivad ja vajadusel valesti parkija tasulisse parklasse pukseerimiseks auto tellivad.
Seda, kas ja kui, siis millal osa parkimiskorraldusest munitsipaalpolitsei kätte võiks minna, ei osanud ameti juht veel öelda. „Võib-olla 1. jaanuarist,“ pakkus ta.
Võimaluse kohta, et kogu parkimine tulevikus munitsipaalpolitsei pädevusse läheks, ütles Järvik, et enne 2011. aastat ei juhtu midagi, kuna selle ajani on linnal leping AS Ühisteenustega.
Et munitsipaalpolitsei uue koormusega hakkama saaks, on ametil plaanis taotleda paarikümne uue töötaja värbamist.
Seotud lood
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.
Hetkel kuum
Lisatud video lõigu eelprojektist
Tagasi Logistikauudised esilehele