Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul ei
ole praegu linnal plaanis parkimiskorraldust muuta.
„Kindlasti ei saa tänasel päeval rääkida tasulise parkimise korraldamise üleandmisest ei munitsipaalpolitseile ega ka mõnele teisele linna ametile, sest linnal on kuni 2011. a kehtiv leping G4S Eesti ASiga. See saab kõne alla tulla alles peale lepingu lõppemist, kuid enne peab seda igakülgselt analüüsima, kas selle tulemusena linn saavutaks parema kvaliteedi ja kas see oleks ka rahaliselt odavam, kui seda linn ise korraldab,“ selgitas Mutli.
Tema sõnul oli linna parkimiskorraldus vajalik erakätesse anda, kuna enne seda oli linnas parkimise korralduses palju korralagedust.
„Asja teine pool on see, millest räägib munitsipaalpolitseiameti juht Kaimo Järvik ja see seondub parkimiskorra rikkujatega (haljasalad, kõnniteed jne). Kuid ka selles osas alles arutelud käivad ja ühtegi otsust tehtud ei ole. Küll on see täna ’munitsipaalpolitsei suur soov, aga sellest ainuüksi jääb väheks. Sellega peaks saavutatama ka uus kvaliteet,“ märkis Mutli.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.