Sillamäe-Kotka liinil tegutseva Narva
Line’i omanik Saaremaa Laevakompanii nõukogu esimees Vjatšeslav Leedo ütles
liini sulgemist kommenteerides, et ettevõte jääb võimalikke muudatusi
ootama.
„Ettevõtted (Narva Line ja Narva Line Finland – toim.) jäävad passiivselt tegutsema, neile jäävad suuresti esindusfunktsioonid. Jälgime võimalikke nii poliitilisi kui majanduskeskkonnas toimuvaid muudatusi. Uute liinide osas mingeid otsuseid tehtud ei ole,“ ütles Leedo, lisades, et hetkel on prioriteet tuua uus kvaliteet mandri ja saarte vahelistele liinidele.
Leedo sõnul saab kogu Sillamäe-Kotka liinil töötanud Vironia meeskond ja teenindav personal tööd Saaremaa Laevakompaniis. „Häid inimesi on igal pool vaja,“ märkis ta. Laev ise jääb esialgu Sillamäe sadamasse.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.