Sillamäe-Kotka liinil tegutseva Narva
Line’i omanik Saaremaa Laevakompanii nõukogu esimees Vjatšeslav Leedo ütles
liini sulgemist kommenteerides, et ettevõte jääb võimalikke muudatusi
ootama.
„Ettevõtted (Narva Line ja Narva Line Finland – toim.) jäävad passiivselt tegutsema, neile jäävad suuresti esindusfunktsioonid. Jälgime võimalikke nii poliitilisi kui majanduskeskkonnas toimuvaid muudatusi. Uute liinide osas mingeid otsuseid tehtud ei ole,“ ütles Leedo, lisades, et hetkel on prioriteet tuua uus kvaliteet mandri ja saarte vahelistele liinidele.
Leedo sõnul saab kogu Sillamäe-Kotka liinil töötanud Vironia meeskond ja teenindav personal tööd Saaremaa Laevakompaniis. „Häid inimesi on igal pool vaja,“ märkis ta. Laev ise jääb esialgu Sillamäe sadamasse.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.