• 16.10.07, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Žiguli pöördub isa juurde tagasi

Venemaa suurim autotootja ja Fiat Group sõlmisid täna koostöömemorandumi, seega ollakse tagasi koostöö juures ettevõttele 40 aastat tagasi aluse pannud Fiatiga.
Kokkulepe on alus koostegutsemise edasiste täpsemate viiside määramisel sõiduautode tootmise vallas, vahendas vesti.ru AvtoVAZi teadet. Dokument puudutab autokomponentide ja tehnoloogiliste protseduuride väljatöötamist, tootmist ja tarnimist. Vaatamata täna allkirjastatule, jätkab Fiat oma brändi arendamist Venemaal ka teiste partneritega varem sõlmitud kokkulepete alusel.
Varem teatatu põhjal kavatses AvtoVAZi 75% omanik Rosoboroneksport ettevõtte aktsiate müügi korral endale jätta kontrollosaluse, ülejäänu saanuks erainvestorid. Nüüd on kõne alla tulnud siiski kontrollosaluse müük Lääne autotootjale, mainimist on leidnud General Motors, Renault ja Fiat. Möödunud nädalal nimetas AvtoVAZi asepresident Maksim Nagaijev Fiati kõige kasulikumaks võimalikest strateegilistest partneritest. “Me vajame mootorite ja teiste osade tootmisel uusi tehnoloogiaid. Peame jõudma kokkuleppele parima pakkumise tegeva tootjaga. Praegu on selleks Fiat. Me räägime ta koostööga nõusse,” ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele