Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meistritiitlist ilmajäänud Aava: hinges on tühjus
"Kui kaldast alla läksime, oli kohe selge,
et nüüd on kõik, tiitel on läinud," meenutas Urmo Aava hetke, mil ta Korsika
ralli kaheksandal kiiruskatsel rajalt välja sõitis. "Mis mul öelda, hinges on
tühjus."
Mullu viimasel etapil Walesis kadus Junior-sarja meistritiitel purunenud roolivardasse, kirjutas SL Õhtuleht. Jäi üle vaid loota, et seekord on kõigevägevam armuline, mingit jama kaela ei saada ning lubab ainsa konkurendi, rootslase Per-Gunnar Anderssoniga mees mehe vastu heidelda.
Seitse esimest kiiruskatset kulgesid Aava taktikepi all, ta juhtis rallit, kuni... "Läksin välja, nagu ikka välja minnakse. Tegin väikse vea, pidurdasin hilja," selgitas Aava ööpäev hiljem. "Seal polnud enam midagi päästa. Mõnikord saad vea ära parandada, seekord ei saanud."
Aava Suzuki vajus ninapidi roosipõõsastesse. Polnuks põõsaid, olnuks maandumispaik kümmekond meetrit allpool. Omal jõul ega ka publiku abiga polnud võimalik autot teele saada. Puksiirilgi tuli tõsiselt sikutada.
Andersson lõhkus samal katsel küll rehvi ja kaotas kaks minutit, ent tiitel kuulus ikka rootslasele.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.