• 27.09.07, 17:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussijuhi palk on poole väiksem prügiautojuhi omast

Tallinna linnavalitsuse eilsel istungil räägiti, et alates septembist tõusis bussijuhtide palk 15 150 kroonini.
Jäätmekäitlusfirma Ragn-Sells teatas kuu eest, et maksab alates septembrist prügiveoautojuhtidele kuni 30% tulemustasu, mis võimaldab prügiautojuhtidel teenida kuni 30 000 krooni suurust kuupalka.
Istungil räägiti veel, et TAK-i bussijuhtide arv on viimased kolm kuud olnud praktiliselt muutumatu kõikudes 615 ja 620 vahel.
Töömahu lisandudes septembrist on TAKil vaja juurde umbes 20 juhti, et säilitada senist ületundide taset. Seejuures ei luba bussijuhtide vanuseline koosseis ületundide osatähtsust suurendada. Bussijuhtide lahkumise vältimiseks ja võimaluse korral uute bussijuhtide värbamiseks otsustas TAK-i nõukogu tõsta bussijuhtide palka septembrikuust 10% võrra. Bussijuhtide keskmine palkenne 1. septembrit oli 13 650 krooni.
AS MRP bussijuhtide keskmine kuupalk oli enne septembrit 9829 ja pärast 12 350 krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 11:27
Autoliising on minevik: kuidas saada ettevõtte autokulud kontrolli alla
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele