Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ryanair nõuab check-in’i eest raha
Rahaküsimises varemgi nutikusega silma
paistnud odavlennuliin Ryanair juurutas 20. septembril spetsiaalse 2naelase
(­3eurose) lennule registreerimise tasu.
Tasu kehtibneile reisijaile, kes soovivad lennule registreerida vanamoodsal viisil lennujaamas ega kasuta võimalust teha check-in ära lennukompanii kodu­lehel, kirjutas Eesti Ekspress.
Ryanair põhjendab oma uut ja reisijate hulgas juba meelepaha põhjustanud poliitikat vajadusega vähendada lennujaama check-in’i kasutavate klientide hulka. Samas on tasuta interneti-check-in võimalik vaid neile Ryanairi kundedele, kes lendavad ainult käsipagasiga.
Ettevõtte äritegevuseks vajalikud sõidukid soetatakse enamasti liisinguga, mida finantseerib üldjuhul pank. Sellega kaasnevad sõidukite korralised hooldused, rehvivahetused ja kindlustusjuhtumite puhul ka hulganisti asjaajamist. Selline sõidukipargi haldamise viis on ettevõtte jaoks märkimisväärse ajakuluga, eriti kui sõidukeid on rohkem.