• 26.09.07, 12:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: kuidas paigutada üheksa miljardit krooni?

Äripäeva lisa Logistika küsis majandusministri Juhan Partsi käest, millised on riigi prioriteetsed investeeringud transpordisektoris järgneva seitsme aasta jooksul, kuhu me saamepaigutada ligi 10 miljardit krooni.
"See on kõige põhilisem küsimus. See ongi riigi ülesanne, kuidas mõistlikult investeerida need ligikaudu üheksa miljardit krooni," nentis Parts.
"Ma arvan, et investeeringud tuleb teha teedevõrgu kvaliteedi arengusse. See on oluline liiklusohutusele, see on transiidi huvides- autoveod jäävad nagunii ja ka sadamasse saabuvad kaubad tuleb edasi viia. Seetõttu tuleb investeerida teedevõrku. Siia hulka kuulub Tallinna-Tartu maantee, Tallinna suur ringtee, mis on seotud Tallinna ühistranspordisõlmega. Edasi tuleb arendada neljarealisi lõike Narva poole ja vaadata, mis hakkab toimuma Narvas piiriületusega."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele