Äripäeva lisa Logistika küsis
majandusministri Juhan Partsi käest, millised on riigi prioriteetsed
investeeringud transpordisektoris järgneva seitsme aasta jooksul, kuhu me
saamepaigutada ligi 10 miljardit krooni.
"See on kõige põhilisem küsimus. See ongi riigi ülesanne, kuidas mõistlikult investeerida need ligikaudu üheksa miljardit krooni," nentis Parts.
"Ma arvan, et investeeringud tuleb teha teedevõrgu kvaliteedi arengusse. See on oluline liiklusohutusele, see on transiidi huvides- autoveod jäävad nagunii ja ka sadamasse saabuvad kaubad tuleb edasi viia. Seetõttu tuleb investeerida teedevõrku. Siia hulka kuulub Tallinna-Tartu maantee, Tallinna suur ringtee, mis on seotud Tallinna ühistranspordisõlmega. Edasi tuleb arendada neljarealisi lõike Narva poole ja vaadata, mis hakkab toimuma Narvas piiriületusega."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.