United Motorsi juhatuse liige ja
arendusprojektide juht Kaljo Karilaid ütles, et tütarfirma Brilliance Motors on
asutatud spetsiaalselt Brilliance'i kaubamärgi esindamiseks Baltikumis, kirjutas
Tehnikamaailm.
"Brilliance on BMW ja hiinlaste ühistööna valminud uus automark, mida juba toodetakse Hiinas koos BMWga loodud ühisfirmas," rääkis Karilaid. "Uus automark on suure potentsiaaliga, seetõttu otsustasime ettepaneku Brilliance'i esindamiseks kogu Baltikumis vastu võtta."
Karilaidi sõnul hakkab Brilliance'i diileritevõrgu ja brändi kuvandi väljatöötamisega tegelema kõigis kolmes Balti riigis Brilliance Motors OÜ. Praegu toimub konkurss Brilliance Motorsi tegevjuhi leidmiseks, seejärel algavad konkreetsemad läbirääkimised diilerlepingute sõlmimiseks. "Huvi Brilliance'i edasimüüjaks saamise vastu on juba üles näidatud, kuid mingeid kokkuleppeid ei ole veel sõlmitud, nii et kõik huvilised on oodatud läbirääkimiste laua taha."
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.