• 11.09.07, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW ja hiinlased trügivad uue kaubamärgiga Baltikumi

United Motorsi juhatuse liige ja arendusprojektide juht Kaljo Karilaid ütles, et tütarfirma Brilliance Motors on asutatud spetsiaalselt Brilliance'i kaubamärgi esindamiseks Baltikumis, kirjutas Tehnikamaailm.
"Brilliance on BMW ja hiinlaste ühistööna valminud uus automark, mida juba toodetakse Hiinas koos BMWga loodud ühisfirmas," rääkis Karilaid. "Uus automark on suure potentsiaaliga, seetõttu otsustasime ettepaneku Brilliance'i esindamiseks kogu Baltikumis vastu võtta."
Karilaidi sõnul hakkab Brilliance'i diileritevõrgu ja brändi kuvandi väljatöötamisega tegelema kõigis kolmes Balti riigis Brilliance Motors OÜ. Praegu toimub konkurss Brilliance Motorsi tegevjuhi leidmiseks, seejärel algavad konkreetsemad läbirääkimised diilerlepingute sõlmimiseks. "Huvi Brilliance'i edasimüüjaks saamise vastu on juba üles näidatud, kuid mingeid kokkuleppeid ei ole veel sõlmitud, nii et kõik huvilised on oodatud läbirääkimiste laua taha."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele