• 11.09.07, 17:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BMW ja hiinlased trügivad uue kaubamärgiga Baltikumi

United Motorsi juhatuse liige ja arendusprojektide juht Kaljo Karilaid ütles, et tütarfirma Brilliance Motors on asutatud spetsiaalselt Brilliance'i kaubamärgi esindamiseks Baltikumis, kirjutas Tehnikamaailm.
"Brilliance on BMW ja hiinlaste ühistööna valminud uus automark, mida juba toodetakse Hiinas koos BMWga loodud ühisfirmas," rääkis Karilaid. "Uus automark on suure potentsiaaliga, seetõttu otsustasime ettepaneku Brilliance'i esindamiseks kogu Baltikumis vastu võtta."
Karilaidi sõnul hakkab Brilliance'i diileritevõrgu ja brändi kuvandi väljatöötamisega tegelema kõigis kolmes Balti riigis Brilliance Motors OÜ. Praegu toimub konkurss Brilliance Motorsi tegevjuhi leidmiseks, seejärel algavad konkreetsemad läbirääkimised diilerlepingute sõlmimiseks. "Huvi Brilliance'i edasimüüjaks saamise vastu on juba üles näidatud, kuid mingeid kokkuleppeid ei ole veel sõlmitud, nii et kõik huvilised on oodatud läbirääkimiste laua taha."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele