Allante Transport ASi juht Ants Lampe
ütles, et Vene toll on ka varem musti nimekirju pidanud ja lahenduse toob
tüdimus.
"Ma arvan, et asi laheneb siis, kui venelastel endal villand saab," rääkis Lampe. Tema sõnul oli tollil ka mõni aasta tagasi selline must nimekiri. Nagu praegugi, ei tunnistanud Venemaa toona rahvusvahelisi kaubavedusid reguleerivat TIR-konventsiooni. Kui Euroopa Liit vastukaaluks Vene kaubaautode sissesõidu keelas, andsid venelased järele.
"See pole niivõrd poliitiline küsimus," rääkis Lampe. "Küsimus on rahas. Nad korjavad piiril ühe-kahe kuuga kena kopika kokku. Hinnad on tõusnud kaks korda."
Kui eelmisel nädalal maksis veoauto Peterburi konvoeerimine 4000 rubla, siis sel nädalal küsisid Vene tolliametnikud sama asja eest juba 8000 rubla.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lampe hinnangul võiks valitsus piiriküsimustega siiski tegeleda. "Me oleme praegu klientidele öelnud, et me ei lähe Venemaale. Käibe koha pealt see meid palju ei mõjuta, küll aga kasumi koha pealt," lisas ta.
Lampe sõnul Allante Transport inimeste koondamist ei plaani, kuna autojuhtidest on nagunii puudus. Mehed sõidavad lihtsalt teisi marsruute.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.