• 31.08.07, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooltühi parvlaev tahtis veokijuhid maha jätta

Nädal tagasi Virtsu sadamas mitu tundi kolmekordse üleveohinna lõppemist oodanud saarlastest veoautojuhid jäeti pool-tühjalt lahkunud eelviimasest parvlaevast maha, kuid meeste südikus pani laeva tagasi pöörduma.
Virtsu sadamasse jõudis elupõline sohver Raimu Sepp koos teise saarlasest autojuhiga reede õhtul kella seitsme paiku. “Kell 22.15 läheb hind jälle odavamaks ja mõtlesime, et kannatame ligi 900 krooni maksva pileti ostmise asemel need paar tundi sadamas,” rääkis Sepp Eesti Päevalehele.
Sepa sõnul pandi laevale esmalt kõik sõiduautod ning seejärel viibati ühele hiljem kohale jõudnud veokijuhile, kes seisis saarlaste autodest tagapool. Lähemaid selgitusi jagamata tõsteti aparell üles ning parvlaev lahkus Kuivastu poole. “Hing oli ikka väga täis, tormasin kassasse ning lubasin asjale seadusliku käigu anda, kui meid peale ei võeta. Sealt helistati ilmselt kaptenile, kes umbes saja meetri kauguselt tagasi pöördus ja meid ning veel ühe auto ühegi sõnata peale korjas,” lausus Sepp ja märkis, et laeval jäi ruumi ülegi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele