Saksa lennukompanii Lufthansa on uuendanud
oma kõige noorematele reisijatele mõeldud äriklassimenüüd, kirjutas Eesti
Ekspress.
Näiteks võivad äri- või esimeses klassis reisivad lapsed pikamaalendude ajal nüüd nokitseda TV-koka Ralf Zacherli poolt kokkupandud “Piraadi käe” kallal, mis koosneb kalapulkadest, Savoy kapsast ja kartulipüreest. Ka teiste toitude nimed ei jää fantaasiarohkuse poolest esimesele alla – värvikas “Tiigri saba” kujutab endast kanaliha ja juurviljadega täidetud pannkooki.
Lufthansa uue, toonekurg-maskoti järgi nimetatud lastekontseptsioon “Lu’s World” näeb lisaks ette noortele reisijatele ka mänguasjade, lugemismaterjali ja värvimisvihikute jagamist. Pikamaa äri- ja esimeses klassis hoolitsetakse lapsreisijate eest ka soojade sokkide, hambaharja, magamismaski ja kõrvatroppidega.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.