• 28.08.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võla katteks müüdud laev muutus tüliõunaks

Suvel meremeeste palgavõla katteks müüdud kaubalaev Fiona seisab siiani sadamatasusid maksmata Vene-Balti sadamas. Sadam nõuab laeva arestimist ja suvise sundenampakkumise tühistamist.
BLRT Gruppi kuuluva sadama kinnitusel võlgneb laevaomanikuna esinenud Nordic Shipping Group neile kokku 872 000 krooni. Fiona on sadamatasusid maksmata kai ääres seisnud ligi aasta, kirjutas Postimees.
Kohtutäitur andis laeva müües uuele omanikule õiendi, et sundenampakkumisega on kõik nõuded laeva suhtes lõppenud ning alus võib uue valdaja käes alustada nn puhta lehena.
Sadam heidab aga täiturile ette, et too jättis sadama täitemenetlusest välja, ehkki kaikoha kasutamise eest oli laeva senine omanik võlgu sadu tuhandeid kroone.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täitur Mati Kadak kinnitas eilsel kohtuistungil, et sadam on ise süüdi – ametlikes teadaannetes avaldati kolmel korral teade laeva enampakkumisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele