• 28.08.07, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võla katteks müüdud laev muutus tüliõunaks

Suvel meremeeste palgavõla katteks müüdud kaubalaev Fiona seisab siiani sadamatasusid maksmata Vene-Balti sadamas. Sadam nõuab laeva arestimist ja suvise sundenampakkumise tühistamist.
BLRT Gruppi kuuluva sadama kinnitusel võlgneb laevaomanikuna esinenud Nordic Shipping Group neile kokku 872 000 krooni. Fiona on sadamatasusid maksmata kai ääres seisnud ligi aasta, kirjutas Postimees.
Kohtutäitur andis laeva müües uuele omanikule õiendi, et sundenampakkumisega on kõik nõuded laeva suhtes lõppenud ning alus võib uue valdaja käes alustada nn puhta lehena.
Sadam heidab aga täiturile ette, et too jättis sadama täitemenetlusest välja, ehkki kaikoha kasutamise eest oli laeva senine omanik võlgu sadu tuhandeid kroone.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Täitur Mati Kadak kinnitas eilsel kohtuistungil, et sadam on ise süüdi – ametlikes teadaannetes avaldati kolmel korral teade laeva enampakkumisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele