Välireklaammeediafirma Clear Channel
Estonia tegevdirektor Indrek Tappo kommenteeris aripaev.ee-le, et Eestis ei ole
tema teadareklaampinna kasutamist eraautodel veel kasutatud, sest Eesti
autojuht ei ole õnnelik reklaamkirjadega auto roolis.
"Kuigi ei ole välistatud, et keegi vaikselt sellega tegeleb," möönis ta.
Tappo märkis, et mõte on siiski huvitav ja kõik sõltuks tingimustest. "Muidugi eeldaks head oskust kogu selle logistika- ja kontrollisüsteemi ning andmebaaside ülesehitamine," lisas ta ning kommenteeris, et kontrollida tuleks ka nende autojuhtide käitumist.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.