Kaskokindlustus on viimasel ajal saanud
takistuseks paljudele kasutatud Saksa premium-brändide müüjatele. Kindlustuse
eest küsitav hind kipub ületama liisingu kuumakset.
Inges Kindlustuse tootejuht Elar Soolind kinnitab, et kindlustuse hinda mõjutavaid tegureid on mitu: sõiduki turuhind, varguste statistika, remondi maksumus, sarnaste sõidukite varasem kahjustatistika, samuti see, mis tingimustel sõiduk kindlustatakse, kirjutas Äripäev.
BTA Kindlustuse Eesti filiaali riskihindaja Jan Raja kogemust mööda on nii, et mida sagedasemad ja kallimad on kindlustusjuhtumid sõiduki margi ja mudeli lõikes, seda suuremaks kasvab ka antud margi ja mudeli kindlustusmakse.
Mõnikord on kasutatud premium-brändide autode kasko kallim kui uute ja tegelikult kallimate autode kindlustus. Elar Soolind toob näiteks, et Honda CR-V ja Audi A6 kindlustusmaksete võrdlusel võib ca kaks korda vanema ja kaks korda madalama turuhinnaga Audi A6 kaskomakse olla palju suurem kui kõrgema turuhinnaga uuema Honda CR-V kindlustusmakse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Asjaolu tuleb põhiliselt sellest, et Audide vargusi esineb tunduvalt tihedamini, mis mõjutab kahjustatistikat ja seeläbi kindlustusmakset. Paratamatult on kõrgema riski korral ka kindlustusmakse suurem.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.