Kommest Auto müügijuht Teet
Rüütmaapõhjendas Peugeot' oluliselt kehvemaid müügitulemusi Eestis kui
sama kontserni Citroenil sellega, et Peugeot positsioneerib ennast selgemalt
kõrgemasse klassi.
Aripaev.ee lugeja küsis,millega seletada Peugeot oluliselt kehvemaid müügitulemusi Eestis kui sama kontserni Citroenil ning seda eriti kaubikute osas, mis on identsed.
Rüütmaa vastas nii: "Citroen ja Peugeot positsioneerivad ennast turul erinevalt. Peugeot positsioneerib ennast selgemalt kõrgemasse klassi".
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.