• 01.08.07, 12:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opmann: mu kuupalk autofirmas jääb alla 100 000 krooni

Alates septembristPremium Motors Grupi juhatuse esimeheks asuv Mart Opmann kommenteeris aripaev.ee-le, et tema kuupalk autofirmas jääb alla 100 000 krooni.
"Lisaks on ka muid tasustamise viise, mis seovad ühe firmaga pikemaks ajaks," ütles Opmann kavalalt. Ta lisas, et katseaega talle ei määratud.
"TunnenPremium Motorsi suuromanikku Jürgen Vesterit juba 18 aastat ja päris hästi," lisas endine rahandusminister.
Küsimusele, miks ta valis just autofirma, vastas Opmann, et kevadel tuli talle palju erinevaid pakkumisi ja valik oli lai. "Lõpetades või alustades kinnisvaraga," märkis ta. "Aga meestele on autod alati meeldinud," möönis Opmann.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Opmann onligi kümme aastat olnud riigitööl. "Aga eelmises elus," nagu ta ise kommenteeris, on ta töötanud ka erasektoris.
Opmanni tööle kutsunud Jürgen Vester kommenteeris aripaev.ee-le, et palju siis Eestis ikka on firmasid, milliseid juhivad endised või praegune rahandusminister. "Vaid Ivari Padari talu on teine selline," rääkis Vester rahulolevalt.
"Opmanni kutsusin tööle, kuna firmasse oli tugevat rahandusspetsialisti vaja," märkis ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele