Kotkas kaubavedudega kaua tegelenud Stella
Company Group näeb vaimusilmas Viking Rosella mõõdus parvlaeva, vahendab
täna Kauppalehti.
Praegu Sillamäele sõitev laev Vironia veab küll rekkasid, kuid laev ja selle sõidugraafik ei sobi hästi vabaaja-reisijatele. Stella varasem koostööpartner Narva Line jätkab selle opereerimist. Stella esindaja Kari Juvas`e sõnul uurib ettevõte praegu projekti võimalikku tulusust, asi on alles töölaual ning praegu otsivad nad vajadustele vastavat laeva.
Kui taoline 1500 reisijakohaga laev leitakse ja ettevõte loeb projekti perspektiivikaks, võib liiklus alata kõige varem järgmisel aastal. Peale Sillamäe uurib Stella ka teiste Eesti sadamate variante ja võimalust liita plaanidesse Peterburi. Ettevõte on viimasel ajal laiendamas oma tegevust kaubavedudelt ka hotelli- ja restoraniärisse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.