Alkoholi tarbinud inimesed tekitavad merel
sama palju probleeme kui kuival maal, sest joobnuna tekkiv tähelepanematus toob
tihti kaasa õnnetusse sattumise, kust piirivalve peab nad seejärel ära
päästma.
Nädal aega tagasi jäi Tallinna lahes tiheda liiklusega laevateel Soome kaubalaevale Celia ette väike purjepaat Vikan, mille pardal olnud kaks meest kukkusid kokkupõrke tagajärjel vette, kirjutas Postimees.
Õnnetusse sattunud purjepaat oli 2003. aastal rannarootslaste traditsioonilise paadi jaala eeskujul ehitatud purjekas, millega nelja aasta eest käidi Rootsi kuningale kirja viimas.
Tegemist oli õnneliku õnnetusega, sest paari minutiga jõudis kohale lootsikaater Ahto-26, mis mehed pardale korjas. Pääsenud mehed viidi edasi läheduses asuvasse Meeruse sadamasse, kus vastas olnud politsei mõõtis neil 1,4promillise joobe.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Iga kuu peab Tallinna ja selle lähikonna piiri valvav Põhja piirivalvepiirkond päästma kolm kuni neli hättasattunud väikelaeva, mille probleemide peamiseks põhjuseks on liiga palju alkoholi tarbinud sõitjad.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.