2007. aasta esimesel poolaastal tõusis
automüüja A2-Autoweldi brutokäive 102 miljoni kroonini, mis on eelmise aasta
sama perioodiga võrreldes 34% enam.
"Kasutatud autode turg võrreldes uute müügiga ei ole nii massiliselt kasvanud. Seda eeskätt uute müüjate suurtele reklaamikampaaniatele, millele kasutatud autode müüjad kuidagi vastata ei suuda. Suurt rolli mängib ka majanduslik heaolu ehk klient ei loe hetkel raha," ütles A2-Autoweldi nõukogu liige Priit Maanurm.
Maanurme sõnul hakatakse hindu võrdlema rohkem majanduse jahenemise korral. "Siis leitakse, et veidi sõitnud, kuid siiski tehasegarantiiga auto on aasta hiljem isegi kuni 40% soodsam," märkis ta.
A2 Autowelt jätkab laienemist ning uus müügikeskus avatakse oktoobris Rumeenias. Juhul kui Soomes ja Rootsis makse alandatakse, on ettevõttel plaanis minna ka nendele turgudele. Samuti on firma loodud Leetu.
"Leedu on teada tuntud "ülesklopsitud" autode riik, kuid seal puudub usaldusväärne autopood, kus kindla ajalooga ja hooldatud sõiduautosid osta saaks. See tühimik saab nüüd A2 Autoweldi poolt täidetud," lisas Maanurm.
A2-Autowelt on Saksa kapitalil põhinev automüügifirma, mis avas oma filiaali Eestis 2005. aasta augustis.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.