• 27.06.07, 13:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lauri Tõnspoeg: Kuidas saada vormelisõitjaks? Vol. 2

Eelmises osas jäime pooleli Martin Lauri treeningu juurde, mis esmaspäeval sai ära tehtud ning nüüd võib juba detailides vaadata, mida me rajal tegime ning õppisime.
Treeningautoks võtsime Estonia26/9, mis on viimane Eestimaal ehitatud vormelauto. Juba mitu aastat kuulub auto Eesti Mootorispordi Ajalooühingule ning võidu sõideti temaga viimati tõsiselt 2004 aastal. Võrreldes praegu Formula Motors24 klassis sõitvate autodega on ta Pärnus paar sekundit suure ringi peale aeglasem, ehk tegelikult täiesti arvestatavalt kiire auto.
Loe täispikka kommentaari siit

Artikkel jätkub pärast reklaami

www.aripaev.ee/auto

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele