27. juuni 2007
Jaga lugu:

Auto ütleb omaniku kohta nii mõndagi

Kui sulle meeldib pidutseda, valid sa auto, mis on hea juhitavusega. Uuringufirma TNS Automotive leidis seoseid veelgi.

Uurimuses kerkis esile kuus klienditüüpi: spordisõbrad, karjeristid, töönarkomaanid, väikelastega pered, majaomanikud ja peoloomad, kirjutas Rootsi majandusportaal e24.se.

Iga klienditüübiga on seostatavad teatud omadused ja väärtushinnangud. Üldistades võib öelda, et spordisõbrad eelistavad selliseid omadusi nagu hea kiirendus ja aktiivne turvalisus. Tihti sõidavad näiteks Jeepidega just sportlikud kaubamärgiteadlikud "vabaõhuinimesed".

Karjeristid on enesekindlad, tahtejõulised ja otsustatavust täis. Neil on kõrgeima kvaliteediga autod, millel on jõuline mootor. Karjeristid on edukad ja heal järjel ning nemad eelistavad BMWsid.

Töönarkomaanid reisivad palju ja soovivad lollikindlat autot, mis püsib hästi teel. Seda klienditüüpi iseloomustab kiire taip, elegantsus ja täpsus. Sageli istuvad sellised inimesed Volvo või Saabi roolis.

Väikelastega pered otsivad vähese raha eest võimalikult head autot ning hindavad madalat hinda ja salongi head kliimat. Tihti eelistavad pered Opelit.

Majaomanikud on head suhtlejad, sõbralikud, praktilised ja ausad. Nende auto peab hästi püsima talvistel teedel, pakiruum mahutama rohkelt kaupa ja mootor võtma vähe kütust. Enim hindavad majaomanikud Fordi.

Peoloomad tahavad autos näha sportlikke sõiduomadusi. Nad on mänguhimulised, ekstravertsed ja spontaansed. Tihti langeb nende valik Minile.

Automotive TNSi uurimus on sõltumatu töö, mille eest ei ole ükski autotootja maksnud.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee