Kui sulle meeldib pidutseda, valid sa auto,
mis on hea juhitavusega. Uuringufirma TNS Automotive leidis seoseid veelgi.
Uurimuses kerkis esile kuus klienditüüpi: spordisõbrad, karjeristid, töönarkomaanid, väikelastega pered, majaomanikud ja peoloomad, kirjutas Rootsi majandusportaal e24.se.
Iga klienditüübiga on seostatavad teatud omadused ja väärtushinnangud. Üldistades võib öelda, et spordisõbrad eelistavad selliseid omadusi nagu hea kiirendus ja aktiivne turvalisus. Tihti sõidavad näiteks Jeepidega just sportlikud kaubamärgiteadlikud "vabaõhuinimesed".
Karjeristid on enesekindlad, tahtejõulised ja otsustatavust täis. Neil on kõrgeima kvaliteediga autod, millel on jõuline mootor. Karjeristid on edukad ja heal järjel ning nemad eelistavad BMWsid.
Töönarkomaanid reisivad palju ja soovivad lollikindlat autot, mis püsib hästi teel. Seda klienditüüpi iseloomustab kiire taip, elegantsus ja täpsus. Sageli istuvad sellised inimesed Volvo või Saabi roolis.
Väikelastega pered otsivad vähese raha eest võimalikult head autot ning hindavad madalat hinda ja salongi head kliimat. Tihti eelistavad pered Opelit.
Majaomanikud on head suhtlejad, sõbralikud, praktilised ja ausad. Nende auto peab hästi püsima talvistel teedel, pakiruum mahutama rohkelt kaupa ja mootor võtma vähe kütust. Enim hindavad majaomanikud Fordi.
Peoloomad tahavad autos näha sportlikke sõiduomadusi. Nad on mänguhimulised, ekstravertsed ja spontaansed. Tihti langeb nende valik Minile.
Automotive TNSi uurimus on sõltumatu töö, mille eest ei ole ükski autotootja maksnud.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Hetkel kuum
Tagasi Logistikauudised esilehele