Coca-Cola reklaamiga ehitud Tallinki
reisilaeva Victoria I trumposalemine Peterburi majandusfoorumil päädis pärast
kolmepäevast pidevat joomingut vabatahtlike abiliste (enamasti tudengid)
piduliku õhtusöögiga.
Baarimees tunnistas ajalehele Moskovski Komsomolets, et õhtu jooksul kulus 180 liitrit viina ja 30 liitrit konjakit, kergematest napsidest kõnelemata, kirjutas SL Õhtuleht.
Möll kestis laeval kogu aeg, sest ruume ja isegi terveid laevatekke üüriti erapidudeks ja Moskovski Komsomoletsi andmeil võis selliste pidude eelarve ulatuda 3,5 miljoni rublani.
Väidetavalt oli probleeme ka Eesti kokkadega: et kaldalt kilode kaupa kohale toodud kalamari korralikult peale mahuks, olid nood vene pliinid (ehk pannkoogid) liiga väikesed teinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Teenindav personal oli aeglane ega tahtnud üldse rääkida vene keeles," kurtis Moskovski Komsomolets.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.