• 08.06.07, 13:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EL võib keelata kiirete autode valmistamise

Euroopa Liit võib keelata kiiremini kui 162 km/h sõitvate autode valmistamise, sest võimsamatest ja kiirematest autodest paiskub õhku rohkem heitgaase, vahendas Eesti Päevaleht Online.
Ettepanek tuli Euroopa Parlamendile raportis, mis loetleb EL plaane, kuidas vähendada heitgaaside õhkupaiskumist, Euroopa Parlament hakkab kiirete autode valmistuskeelu üle hääletama sügisel.
Eelnõu autor, Briti liberaaldemokraat ja Europarlamendi liige Chris Davies leiab, et 162 km/h oleks täiesti mõistlik piirang, kuna enamuses Euroopa riikides on suurim lubatud kiirus sellest 25% väiksem.
Davies selgitas, et autode võimsus ja kaal on kõvasti kasvanud ja see omakorda on suurendanud nende süsihappegaasi emissiooni – samal ajal aga ei ole inimestel niikuinii seaduslikku õigust autode suurenenud võimsust kasutada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Euroopa Komisjon valmistab ette seadust, mis sätestaks, et 2012. aastal tohib Euroopas müüdava uue auto heitgaasiemisioon olla 130 grammi kilomeetri kohta, sellest hoolimata teatas Euroopa Komisjoni esindaja, et Komisjon ei toeta ehitatavate autode kiiruspiirangu kehtestamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele