Euroopa Liit võib keelata kiiremini kui 162
km/h sõitvate autode valmistamise, sest võimsamatest ja kiirematest autodest
paiskub õhku rohkem heitgaase, vahendas Eesti Päevaleht Online.
Ettepanek tuli Euroopa Parlamendile raportis, mis loetleb EL plaane, kuidas vähendada heitgaaside õhkupaiskumist, Euroopa Parlament hakkab kiirete autode valmistuskeelu üle hääletama sügisel.
Eelnõu autor, Briti liberaaldemokraat ja Europarlamendi liige Chris Davies leiab, et 162 km/h oleks täiesti mõistlik piirang, kuna enamuses Euroopa riikides on suurim lubatud kiirus sellest 25% väiksem.
Davies selgitas, et autode võimsus ja kaal on kõvasti kasvanud ja see omakorda on suurendanud nende süsihappegaasi emissiooni – samal ajal aga ei ole inimestel niikuinii seaduslikku õigust autode suurenenud võimsust kasutada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Euroopa Komisjon valmistab ette seadust, mis sätestaks, et 2012. aastal tohib Euroopas müüdava uue auto heitgaasiemisioon olla 130 grammi kilomeetri kohta, sellest hoolimata teatas Euroopa Komisjoni esindaja, et Komisjon ei toeta ehitatavate autode kiiruspiirangu kehtestamist.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.