Kartus, et Venemaa seab takistusi ümarpuidu
väljaveole Eestisse, on tõeks saanud - Oktoobri raudtee keeldus 1. juunist
vedamast Eestisse Leningradi oblasti metsafirmade koormaid.
„Nüüd, tundub, on see asi ära tehtud,” ütles ASi Toftan tegevdirektor Martin Arula Venemaa varasematele sellesisulistele ähvardustele viidates ajalehele Võrumaa Teataja.„Väike lootus on, et Pihkva oblastist pääsevad vagunid veel üle.”
Kuna uudis oli eile väga värske, oli Arulal keeruline prognoosida, kui suurt kahju Oktoobri raudtee tegevus ettevõttele kaasa toob. Suuremat kahju kannavad tema hinnangul Vene metsatöösturid, kelle laoplatsidele palk nüüd lihtsalt mädanema jääb.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.