• 01.06.07, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink: Äripäev püüab vastutusest kõrvale põigelda

Tallink Grupp leidis tänases avalduses, et Äripäev eksitas teadlikult avalikkust ja püüab nüüd vastutusest kõrvale põigelda.
Laevakompanii teatel kannab M/L Victoria kogu käsitletud prahtimisperioodi vältel Eesti lippu Eesti Vabariigi õigusaktide alusel, mitte Äripäeva 31. mai 2007. a. artiklist tulenevalt nagu ajaleht nüüd tagantjärele väita püüab.
Spekulatsiooni, mille kohaselt vahetatakse prahilepingu perioodiks välja laeva lipp, lükkas juba 23. mail üheselt mõistetavalt ümber Tallinki müügi- ja turundusdirektor Peter Roose uudisteportaali Delfi vahendusel ning see kinnitab täiendavalt, et eirates kättesaadavat informatsiooni eksitas ajakirjanik seega teadlikult avalikkust, teatas ettevõte.
Tallink jääb oma eilses pressiteates avaldatu juurde ning kinnitab jätkuvalt, et Victoria I ametliku lipu ja Eesti päritolule viitavate sümbolite eemaldamise kohta ei ole olnud ega tule prahtijaga mingit kokkulepet.
Ajakirjanik sai oma küsimustele antud teemal selged vastused ning ajalehe otsus avaldada ka sellest hoolimata kategoorilisi, poliitilise taustaga ja otseseid valefakte, on Tallinki arvates ülimalt kahetsusväärne.
Teema edasist käsitlust peab Tallink võimalikuks ainult kohtus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele