Tallinnas liigeldes on autojuhte
tähelepanelikuks teinud hõbehalli Mercedes-Benzi juht, kes pakub fooride taga
seisma jäänud autojuhtidele müügiks Armani ülikondi.
"Kristiine ristil rohelist oodates silmasin enda kõrval halli mersut, mille juht oli akna alla lasknud ja vehkis kätega. Väljapaistis kenas ülikonnas tõmmu lõunamaa kodanik. Arvasin, et vaesed turistid on taas Tallinnas eksinud ja lasin ka enda auto akna alla. Nimelt olevat nad Milanost siin ärireisil ja esindavad Armani kaubamärki. Kuna neile anti kaasa nö. näidismudelid, aga neil neid enam vaja ei lähe, sest homme lendavad tagasi ja pakkusid ülikondi, tasuta," kirjeldab üks pealtnägija Eesti BMW Klubi foorumis.
Talle hakkas lisaks silma, etMercedese juht valis tülitamiseks välja enamasti Saksa autotööstuse kenamaid esindajaid. Kommentaator märkis, et püstitas teema hoiatuseks teistele, sest liialt palju langetakse haledate pettuste ohvriks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.