Rongi koosseisus oli 41 vagunit ning need olid laetud üheksa 30-jalase, kuue 40-jalase ja 58 20-jalase kaubakonteineriga. Konteinerite lastiks oli konservid, mööbel ja PVC-graanulid.
Eesti Raudtee turundusteenistuse projektijuhi Avo Dimitrijevi kinnitusel on konteinerite lähetamine Venemaale lihtsam, sest erinevalt maanteetranspordist ei kammitse rongi piiriületusjärjekorrad. Samuti on raudteetransport hinnalt soodne.
Eesti Raudtee kõigi aegade esimene konteinerrong jõudis sihtpunkti nädala eest. Eesti Raudteel on kavas edaspidi vähemalt korra nädalas saata Moskvasse üks täiekoosseisuline konteinerrong.
Samuti jätkuvad ettevalmistused analoogilise iganädalase konteinerrongi lähetamiseks Kasahstani suunal alates suvest.