Pühapäevast hakkab kehtima uus
elektrirongide sõiduplaan, mis toob tööpäevadel kaasa Keila ja Tallinna vahel
sõidusageduse 24% kasvu.
Tööpäevadel lisanduvad sõiduplaani Keila kiirrongid, mis toovad 30 minutiga Keilast Balti jaama. Alates 27. maist lisab Elektriraudtee AS ka hilisõhtuse Tallinn-Keila rongi, mis hakkab iga päev väljuma Balti jaamast kell 22:30, teatas Elektriraudtee.
Keila kiirrong on peamiselt mõeldud tööpäevadel hommikusel ja õhtusel tipptunnil Keila ja Saue elanikele kiirema ning mugavama reisiteenuse pakkumiseks. Kiirrong peatub Keilas, Sauel, Tondil, Lillekülas ning Balti jaamas. Peatused on valitud selle alusel, kus on tipptunnil kõige enam sisenejaid ja väljujaid. Kiirrongi lisamise ning sõiduplaani tihedamaks muutmise järele on vajadus tekkinud jätkuvast reisijate arvu kasvust tulenevalt. Ka käesoleva aasta nelja esimese kuuga on tehtud elektrirongidega 5,4% (ehk ca 57 000 reisi) võrra rohkem reise kui 2006. aasta samal perioodil.
Kiirrongi käiku andmiseks ning ka vajadusel olemasolevate koosseisude pikendamiseks soetas Elektriraudtee AS täiendavalt kokku 5 vagunit, kogumaksumusega ca 27,3 miljonit krooni. Selle investeeringu tegi ettevõte omavahendite ning laenu arvelt. Riigi käest Elektriraudtee dotatsiooni suurendamist ei küsinud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.