• 25.05.07, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elektriraudtee tahab euroronge

Riia vagunitehase toodetud vagunipark vahetatakse välja hiljemalt 2013. aastaks jaamortiseerunud veeremi asendamine moodsate madalapõhjaliste rongidega toob kaasa vajaduse ringi ehitada Harjumaa perroonid.
Elektriraudtee AS-i müügi- ja arendusdirektori Kuldar Väärsi sõnul on kavas liinidele tuua 13 nelja-viievagunilist rongi, mille konditsioneeriga varustatud salongides ootavad sõitjaid pehmed istmed ja kus igas rongis on korralik tualett, kirjutas Eesti Päevaleht. “Ei ole ka päris välistatud, et ostame kahekorruselised rongid,” ütles Väärsi.Ühe rongi hinnaks arvestatakse sada miljonit krooni.
Uute rongide kasutuselevõtu eelduseks on 62 perrooni ümberehitus, kolm aastat vältav rekonstrueerimisprojekt maksab hinnanguliselt 177 miljonit krooni, millest Eesti Raudtee tasuda jääb 36 miljonit krooni. 110 sentimeetri kõrguse sissepääsuga rongidele mõeldud perroonid lammutatakse ja ehitatakse sobivaks rongidele, mille ukseavad on 55 sentimeetri kõrgusel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele