Riia vagunitehase toodetud vagunipark
vahetatakse välja hiljemalt 2013. aastaks jaamortiseerunud veeremi
asendamine moodsate madalapõhjaliste rongidega toob kaasa vajaduse ringi ehitada
Harjumaa perroonid.
Elektriraudtee AS-i müügi- ja arendusdirektori Kuldar Väärsi sõnul on kavas liinidele tuua 13 nelja-viievagunilist rongi, mille konditsioneeriga varustatud salongides ootavad sõitjaid pehmed istmed ja kus igas rongis on korralik tualett, kirjutas Eesti Päevaleht. “Ei ole ka päris välistatud, et ostame kahekorruselised rongid,” ütles Väärsi.Ühe rongi hinnaks arvestatakse sada miljonit krooni.
Uute rongide kasutuselevõtu eelduseks on 62 perrooni ümberehitus, kolm aastat vältav rekonstrueerimisprojekt maksab hinnanguliselt 177 miljonit krooni, millest Eesti Raudtee tasuda jääb 36 miljonit krooni. 110 sentimeetri kõrguse sissepääsuga rongidele mõeldud perroonid lammutatakse ja ehitatakse sobivaks rongidele, mille ukseavad on 55 sentimeetri kõrgusel.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.