Täna pärastlõunal saabub Moskvas Oktjaberskaja
jaama eelmise reede hilisõhtul Tallinnast teele lähetatud esimene ainult
konteineritega laetud kaubarong.
Eesti Raudtee turundusdirektor Rene Vareki sõnul on reede hilisõhtul Tallinnast Ülemiste kaubajaamast teele saadetud 40 platvormile 86 TEU laetud rong esimene omataoline kogu Eesti Raudtee ajaloos, teatas ettevõte.
Seni on transpordi logistilises ahelas Eesti Raudteed harjutud pidama ennekõike kaupu vastuvõtvaks lüliks. Esimene konteinerrong ja järgnevad tõestavad, et Eesti Raudteel on tulevikku ka kauba lähetajana.
Rong pidi sihtpunkti graafiku järgi jõudma 42 tunniga, kuid esimene kord see ei õnnestunud. "Rongi teekond kulges graafiku alusel kuni Petseri jaamani, kus Vene poole tollipunkt töötles rongi tavapärase kolme tunni asemel 18 tundi ning seetõttu jõuab kaup sihtkohta alles täna pärastlõunaks," nentis Varek.
Vareki kinnitusel kavandab Eesti Raudtee alates juunist Moskva suunal teele saata regulaarselt ühe täismahus komplekteeritud konteinerrongi nädalas. Samuti jätkuvad ettevalmistused analoogilise iganädalase konteinerrongi lähetamiseks Kasahstani suunal alates suvest.
Seotud lood
Kuidas tuvastada ärijuhid, kes kasutavad firmamatjaid?
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.