Transiidi Assotsiatsioonil valmis
memorandum, mis näeb isegi rõõmsat tulevikku mustades toonides.
Nn positiivse stsenaariumi kohaselt kukub transiitvedude maht kuni viiendiku võrra, negatiivse puhul aga kuni 60-65 protsendi võrra. Sel puhul võib kaotada töö kuni 5000 inimest, kirjutas Eesti Ekspress.
Tallinna Sadama ja Eesti Raudtee juhid ennustavad oma firmade tulude kahanemist vastavalt kuni 200 miljoni krooni ja 360 miljoni krooni võrra aastas. Ainuüksi mais jääb sadamal saamata tulu kuni 40 miljonit krooni ja raudteel kuni 80 miljonit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mai keskpaigaks on selge, kas ja millises osas on Eestisse kavandatud kaubavood suunatud mujale või on kaup ootele pandud.
Mida kauem kauba mittelaadimine kestab, seda keerukam on transiidivoo Eestisse tagasi pööramine.
Suurärimees Endel Siff ütles Ekspressile, et Eesti majandus ontõsise rünnaku all. "Ootan valitsuselt sama resoluutset ja jõulist käitumist Eesti majandushuvide kaitsmisel, nagu rakendati pronkssõduri teisaldamisel," märkis ta.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.