Raplamaa firmad ei ole vastasseisust
Venemaaga väga suurt kahju saanud, kuid miilits nõuab autojuhtidelt rohkem
altkäemaksu.
Alu Veokist käib Venemaal iga nädal kümmekond veokit. Firmaomaniku Aivo Härmaste sõnul on Eesti-Vene vastasseisu tõttu tõusnud miilitsa nõutud altkäemaksud Baltikumi ja Poola veokitele. Samuti nõutakse parklates meie juhtidelt peatumise eest topelthinda, kirjutas Nädaline.
"Vene toll töötab samas rütmis edasi, ometi saaks meid seal kõige rohkem pitsitada," imestas Härmaste. Našistid üritasid Ivangorodis maanteed blokeerida, kuid Vene miilits peksis nad laiali. "Meie politsei on leebe nende kõrval," vahendas Härmaste oma autojuhi sõnu.
Probleeme on ka turvalisusega. "Trassi ääres loobitakse aeg-ajalt kividega," kirjeldas autovedudega tegeleva firma RMW omanik Taivo Kuusing. Sellepärast peatuvad RMW autod ainult relvastatud ja hästi valvatavates parklates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.