• 09.05.07, 17:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Probleemid Venemaaga suurendavad altkäemakse ja parkimistasu

Raplamaa firmad ei ole vastasseisust Venemaaga väga suurt kahju saanud, kuid miilits nõuab autojuhtidelt rohkem altkäemaksu.
Alu Veokist käib Venemaal iga nädal kümmekond veokit. Firmaomaniku Aivo Härmaste sõnul on Eesti-Vene vastasseisu tõttu tõusnud miilitsa nõutud altkäemaksud Baltikumi ja Poola veokitele. Samuti nõutakse parklates meie juhtidelt peatumise eest topelthinda, kirjutas Nädaline.
"Vene toll töötab samas rütmis edasi, ometi saaks meid seal kõige rohkem pitsitada," imestas Härmaste. Našistid üritasid Ivangorodis maanteed blokeerida, kuid Vene miilits peksis nad laiali. "Meie politsei on leebe nende kõrval," vahendas Härmaste oma autojuhi sõnu.
Probleeme on ka turvalisusega. "Trassi ääres loobitakse aeg-ajalt kividega," kirjeldas autovedudega tegeleva firma RMW omanik Taivo Kuusing. Sellepärast peatuvad RMW autod ainult relvastatud ja hästi valvatavates parklates.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele