Raplamaa firmad ei ole vastasseisust
Venemaaga väga suurt kahju saanud, kuid miilits nõuab autojuhtidelt rohkem
altkäemaksu.
Alu Veokist käib Venemaal iga nädal kümmekond veokit. Firmaomaniku Aivo Härmaste sõnul on Eesti-Vene vastasseisu tõttu tõusnud miilitsa nõutud altkäemaksud Baltikumi ja Poola veokitele. Samuti nõutakse parklates meie juhtidelt peatumise eest topelthinda, kirjutas Nädaline.
"Vene toll töötab samas rütmis edasi, ometi saaks meid seal kõige rohkem pitsitada," imestas Härmaste. Našistid üritasid Ivangorodis maanteed blokeerida, kuid Vene miilits peksis nad laiali. "Meie politsei on leebe nende kõrval," vahendas Härmaste oma autojuhi sõnu.
Probleeme on ka turvalisusega. "Trassi ääres loobitakse aeg-ajalt kividega," kirjeldas autovedudega tegeleva firma RMW omanik Taivo Kuusing. Sellepärast peatuvad RMW autod ainult relvastatud ja hästi valvatavates parklates.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.