• 23.04.07, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rahakott lubab linnal osta vaid paarikümne aasta vanuseid tramme

Eelmise nädala lõpus jõudis Saksamaalt Erfurdist treileritel Tallinna kaks kasutatud trammi. Ülejäänud kaheksa ühissõidukit peavad kohal olema juuni alguseks ja kõik nad lähevad veel sel aastal liinile.
Küsimusele, miks Tallinn ostab küll tuttuusi trolle, kuid mitte samaväärseid tramme, vastas abilinnapea Jaanus Mutli kiiresti.
"Uute trammide hinnad algavad kindlasti ülevalt poolt miljonit eurot," kinnitas Mutli Postimehele. "Trolli saab aga kätte poole odavamalt. Väga kõrge hind on ka ainuke põhjus, miks linn ei suuda soetada päris uusi trammivaguneid."
Abilinnapea lisas, et paari-kolme aasta vanuseid tramme ei müü keegi. Küll on aga Saksamaa idaosas veel saadaval kuni 20-aastaseid sõiduriistu, mida Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondisel (TTTK) on mõistlik praegu soetada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele