Škoda kontserni juhatuse liige Fred Kappler avab
täna Tallinnas, Paldiski mnt alguses 55 miljonit krooni maksva Škoda uue
autokeskuse.
Škoda on Eesti autofirmadest teadaolevalt ainus, kes sel aastal Tallinnas uue müügi- ja teeninduskeskuse avab, teatas firma.
Škoda esindaja, Auto 100 ASi juhatuse liikme Janek Aaviku sõnul saavad Škoda kliendid Eestis lõpuks esindusliku ja kontserni nõuetele vastava müügi- ja teeninduskeskuse. “Eesmärk on kahe aastaga rajada ulatuslik üleriigiline müügivõrk ning saavutada sarnaselt Skandinaavia turgudele Škoda müügiks viie protsendi suurune turuosa,” lausus Aavik.
2005. aasta lõpus Škodade esindusõiguse saanud Auto 100 müüs möödunud aastal kokku 1056 sõidukit, enim müüdud mudel oli Škoda Octavia. Ettevõte käive ulatus möödunud aastal auditeerimata andmetel üle 250 miljoni krooni, käesoleval aastal investeeritakse 50 miljonit krooni.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.