Automedia spioonfotograafid tabasid lõpuks
Mitsubishi Lancer Evo X testimiselt.
Peale seda kui Jaapani autotootja näitas üht ideeautot teise järel ja mängis fännide närvidega, lasti mullu jaanuaris Detroidis välja ka kontseptauto. Nagu piltidelt näha pole kontseptil ja tootmisse mineval mudelil mingit vahet.
Olles samas kategoorias Subaru Impreza WRX-iga ja ülioodatud superauto Nissan Skyline GTR-iga, võib Evost saada, see mis ta praegu on - oma klassi parima juhitavusega auto. Kaheliitrisest turbomootorist tulev tohutu hobusekari pannakse teele läbi intelligentse nelikveosüsteemi S-AWC (Super All Wheel Control).
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.