Automedia spioonfotograafid tabasid lõpuks
Mitsubishi Lancer Evo X testimiselt.
Peale seda kui Jaapani autotootja näitas üht ideeautot teise järel ja mängis fännide närvidega, lasti mullu jaanuaris Detroidis välja ka kontseptauto. Nagu piltidelt näha pole kontseptil ja tootmisse mineval mudelil mingit vahet.
Olles samas kategoorias Subaru Impreza WRX-iga ja ülioodatud superauto Nissan Skyline GTR-iga, võib Evost saada, see mis ta praegu on - oma klassi parima juhitavusega auto. Kaheliitrisest turbomootorist tulev tohutu hobusekari pannakse teele läbi intelligentse nelikveosüsteemi S-AWC (Super All Wheel Control).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.